rumah sewa idaman...

wah..petang tadi bedebar2 tunggu hazwan datang amik aku kat umah taufix ni..

nak tengok rumah sewa baru katenye..

mane xbedebarnye, en zul owner rumah baru kitorg ni lecterer interior design uitm perak,

nak tengok la dlam umah tu cane, mesti berkonsep ID segale ni...

sampai je die da tunggu, aku masuk umah...wahhhh...

cantik.. langsir cotton yg unik bagai penyeri ruang dipadankan dengan dinding rona hijau ..dinding kat dining table di cat baru, rona yang garang jingga..

ditambah lagi dengan 1 art painting yg bagai focal dalam umah tu n ader lg beberape painting yg
sgat abstrax n cantex..

ruang bilik tidak kurang hebatnye dengan rona hijau dan pelengakap bilik tido kitorg yang seakan bilik kanak-kanak kecil..wah...

jelingan aneh dari jiran sebelah seolah memberi salam kepada aku n khairul..kitorng dapt jiran feminin semuanya..bagus gak tu, boley beramah mesra bagai la nanti..hehe

laman rumah sangat mecemarkan mata..lantas kitorg mencabut rumput rumpai degil yg tumbuh meliar dicelah rekahan konkrit yg terbentang luas di laman yang tidak nampak lagi hijau tanahnya..

tibe-tibe aku ternampak sekuntum bunga ungu di celahan rumpai meninggi..wah, ade pokok bunga la tumbuh liar kat situ. aku cabut n tanam kat dalam pasu plastik yang hampir reput..huhu

cantiknye pokok tu, aku letak di tepi bangku sebagai tanda menjemput anda semua ke rumah kami..
ghg

2 comments:

  1. ayat berbunga segale
    cantik ke Interior design kt rmh tu?
    patot la awk nk duk sn
    rumah taufiq tu bosan sket id die

    ReplyDelete
  2. hahaha
    ok la rumah topex tu..best..modern house
    tp umah bru tu mcm estetik value die ala zaman 70 an gtew..dengan lantai die yg pkai tiles yg kt wat main batu timbang tu..petak2 segale dalam bilik air n kat dapur..huhu
    tp best lg umah topex..besar n perfex gtew.huhu

    ReplyDelete

Copyright © 2013 msi.my and Blogger Templates - Anime OST.