selamat pulang ke uitm perak...uitm di hatiku...

hari yang sangat bemakner bagi aku coz aku xpenah duk dirumah sewa apetah lagi duduk besame

dengan orang yang xdikenali..

housemate aku, taufix, student utp, master in mechanical enginering n sorang lagi plato, student utp gak, master in chemical enginering..baik n ramah belake orangnye..

sangat janggal bagi aku as a diploma student yg amik design (LA)..huhu..tapi suke gak sume cos yg profesional tinggal bwah 1 bumbung...nt keje pon cam ni gak...huhu

pagi td keluar rumah pg masuk campus ditumpang oleh taufix yg baik hati tumpangkan aku sampai dpn u..

pagi ni student lame kene mendaftarkan diri..oh, uitm...dapat lagi aku tengok tasik yg meletop kat depan ni ha..

hari agak baik, junior2 part 1 bepusu-pusu keluar menunggu bas ke ipoh..

macam aku 3 tahun dulu..sekejap j 3 tahun..pjam celik, pjam celik j..

ohh, aku da jadik NR da...

selamat pulang ke uitm..

0 comments:

Copyright © 2013 msi.my and Blogger Templates - Anime OST.